میگویند...


میگویند در بیابان کفش کهنه هم غنیمت است

ولى من اینگونه تصور نمیکنم

خداى من آنقدر مهربان است که به لطفش در بیابان هم بجاى کفش کهنه من به کفش هاى نو امید دارم ،

آنقدر بینا و با بخشش هست که در تاریکترین راهها از او روشنترین چراغ ها را امید دارم ،

آنقدر رحمان و آمرزنده هست که گناهکار ترین هم که باشم از او طلب بخششِ گناه را امید دارم ،

آنقدر مقتدر و قدرتمند است که با او بودن بزرگترین نبردها را میشود فتح کرد ،

آنقدر رئوف و رحیم هست که در خشکترین بیابانها از او میتوان چشمهء زمزم دیگرى را امید داشت ،

خداى من آنقدر بزرگ و تواناست که کوچکترین هم که باشى با او پر آوازه ترین خواهى شد ،

آنقدر بخشنده هست که تورا یک شبه به ره صدساله میرساند ،

خداى من خدایست که هزاران هزار سال است خدایى مى کند ،

اما ما اولین بار است بندگى میکنیم

در بندگى اش کوتاهى نکن

وجودت 

و زندگیت را به او بسپار

او تورا بهتر از خودت میشناسد

❌➕

@drahmadhelat

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد