بهترین نوع زندگی..‌.

بهترین نمودار زندگی چیست؟

این که در میان مردم زندگی کنی ولی هیچگاه به کسی زخم زبان نزنی، دروغ نگویی،کلک نزنی و سوءاستفاده 

نکنی این شاهکار است...

لازم نیست یکدیگر را تحمل کنیم کافیست همدیگر را  

قضاوت نکنیم...

لازم نیست برای شاد کردن یکدیگر تلاش کنیم کافیست بهم آزار نرسانیم...

لازم نیست دیگران را اصلاح کنیم کافیست به عیوب خود بنگریم...

حتی لازم نیست یکدیگر را دوست بداریم فقط کافیست دشمن هم نباشیم...

آری در کنار هم شاد بودن و با آرامش زیستن بهترین نوع زندگی است.

یک کلمه میتواند...

انسان با یک کلمه سقوط میکند و با یک کلمه به معراج میرود...

کلمه میتواند؛

تو را مشتاق کند مثل« دوستت دارم»

تو را ویران کند مثل« از تو بیزارم»

تو را تلخ کند مثل« خسته ام»

تو را سبز کند مثل« خوشحالم»

تو را زیبا کند مثل«سپاسگزارم»

تو را سست کند مثل«نمیتوانم»

تو را پیش ببرد مثل«ایمان دارم»

تو را خاموش کند مثل« شانس ندارم»

کلمه میتواند تو را آغاز کند مثل:

از همین لحظه شروع میکنم...

از همین نقطه تغییر میکنم...

از همین دم یک طرح نو میزنم...

میتوانم

میخواهم

میشود...

روز زن مبارک باد...

زن اگر عاشق شود با عشق غوغا میکند...!

در کمال مهربانی با دلش تا میکند...

در درونش موجی از احساس جاری میشود...

قلب پاکش را به لطف عشق دریا میکند...

روز زن و مادر را به خانم های عزیز تبریک عرض میکنم.