موفقیت یعنی...

موفقیت یعنی آنطور که

دل خودتان می خواهد زندگی کنید؛ 

کاری که خودتان دوستش دارید را انجام دهید؛

آدمی که خودتان دوستش دارید را دوست بدارید؛

لباسی که خودتان می پسندید را به تن کنید؛

در راهی که خودتان انتخاب کردید قدم بردارید...

به تعبیری با تمام تاسف...

ما بیشتر می پسندیم که خوشبخت نباشیم اما دیگران ما را خوشبخت بدانند تا این که خوشبخت باشیم اما دیگران ما را بدبخت بدانند..."


"آنتونی رابینز"


خدایا منو ببخش...

خدایا منو ببخش اگه یه وقتایی فکر میکنم وظیفه ات هست که همه چیز رو بهم بدی و یه جورایی همیشه ازت طلبکارم...

خدایا منو ببخش اگه بابت اون چیزهایی که بهم ندادی اون جور که باید شکرت رو به جا نمی آرم...

خدایا منو ببخش که همیشه تو ناخوشی ها یادم می افته که یه خدایی هم دارم..

خدایا منو ببخش که همیشه برای همه چیز و همه کس به اندازه کافی وقت دارم جز تو..

خدایا منو ببخش که بهت اعتراض میکنم وقتایی که دستم رو با مهربانی می گیری و از پرتگاه نجاتم میدی..

خدایا منو ببخش اگه همیشه به فکر رضای همه ی هیچ ها هستم؛ ولی به فکر رضای تو که همه هستی نیستم..

خدایا منو ببخش که فکر کردن به هیچ ها ، غبار بر دلم نشانده تا نتوانم تو را بشناسم..

خدایا منو ببخش اگه یه وقتایی یادم میره که تو خدایی و من بنده ات...

❌➕

@drahmadhelat

گاهی خدا...

ﮔﺎﻫﯽ ﺧﺪﺍ؛


ﺑﺎ ﺩﺳﺖِ ﺗﻮ...

ﺩﺳﺖِ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﻨﺪﮔﺎﻧﺶ ﺭﺍ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ...!

ﺑﺎ ﺯﺑﺎﻥ ﺗﻮ،

ﮔﺮﻩ ﮐﺎﺭ ﺑﻨﺪﻩ ﺍﯼ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﮑﻨﺪ...!

ﺑﺎ ﺍﻧﻔﺎﻕ ﺗﻮ،

ﮔﺮﺳﻨﻪ ﺍﯼ ﺭﺍ ﺳﯿﺮ ﻭ ﻋﺮﯾﺎﻧﯽ ﺭﺍ ﻣﯿﭙﻮﺷﺎﻧﺪ...!

ﺑﺎ ﻗﺪﻡ ﺗﻮ،

ﻣﺸﮑﻠﯽ ﺭﺍ ﺣﻞ ﻣﯿﮑﻨﺪ...!

ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺳﺘﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﯾﺎﺭﯼ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ،

ﺑﺪﺍﻥ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺯﻣﺎﻥ ﺩﺳﺖِ ﺩﯾﮕﺮ ﺗﻮ،

ﺩﺭ ﺩﺳﺖ ﺧﺪﺍﺳﺖ ...

پس دستانت را ببوس‌‌‌...