بهترین...

بهترین بخشش آن است که منتظر تشکر نباشی 

 

بهترین عادت آن است که در سلام پیش دستی کنی 

 

بهترین خصلت آن است که هیچ کس را نرنجانی 

 

بهترین خداحافظی آن است که حتما سلامی در پی داشته باشد 

 

بهترین قدردانی آن است که در عمل باشد نه بر زبان...

و عشق...

هیچ گاه چشمانت را برای کسی که معنی نگاهت را نمیفهمد گریان مکن 

 

قلبت را خالی نگه دار اگر هم یه روزی خواستی کسی را در قلبت جای دهی سعی کن که فقط  

 

یک نفر باشد به او بگو که تو را بیشتر از خودم و کمتر از خدا دوست دارم  

 

زیرا که به خدا اعتقاد دارم و به تو نیاز دارم...

زندگی زیباست...

زندگی آرام است مثل آرامش یک خواب بلند.زندگی شیرین است مثل شیرینی یک روز قشنگ. 

 

زندگی رویایی است مثل رویای یک کودک ناز.زندگی زیبایی است مثل زیبایی یک غنچه باز. 

 

زندگی تک تک این ساعت هاست.زندگی چرخش این عقربه هاست.زندگی راز دل مادر من. 

 

زندگی پینه دست پدر است.زندگی مثل زمان در گذر است...

یادمان باشد...

یادمان باشد که همیشه ذره ای حقیقت پشت هر “فقط یه شوخی بود”

کمی کمی کنجکاوی پشت “همینطوری پرسیدم”

قدری احساسات پشت “به من چه اصلا”

مقداری خرد پشت “چه میدونم”

واندکی درد پشت “اشکالی نداره” وجود دارد . . .

عید قربان

عیدقربان، جشن رهایی ازاسارت نفس وشکوفایی ایمان ویقین ،عیدسرسپردگی و بندگی

عید نزدیک شدن دلها به قرب الهی برهمه مسلمانان مبارک باد